Nemes ügy mellé állt a Halasi Csipke Közalapítvány. Eucharisztikus logó elnevezésű hungarikumát ajánlotta fel értékesítésre a közmédia Jónak lenni jó! adománygyűjtő kampányához csatlakozva. A karitatív akció kedvezményezettje idén a Covid-árvákat támogató Regőczi István Alapítvány.

A szervezet célja segítséget nyújtani azoknak a gyerekeknek, akiknek a családját tragikusan érintette a koronavírus-járvány. Az összefogás és az odafigyelés támaszt jelenthet a rászorulóknak.

- Bródi Mária tervezte, Kertes-Takács Anett kontúrozta, és Kardos Zsuzsanna varrta az Eucharisztikus logó elnevezésű csipkét. Az alkotás 6,5 cm X 9,5 cm méretben készült 42 munkaóra alatt – tájékoztatott Szécsiné Rédei Éva, a Csipkeház igazgatója. - A hungarikum-felajánlásunkat bordó alapon arany keretbe tettük, és november 25-én postáztuk a közmédiának. Csipkénk a Jónak lenni jó! honlapján 50 ezer forintért vásárolható meg – tudtuk meg.


Az adománygyűjtő kampány évről évre széles társadalmi réteget szeretne megszólítani. A Halasi Csipke Közalapítvány idén is segítő szándékkal társult a nemes kezdeményezéshez.

kép, szöveg: halasmedia.hu